Proponowany porządek obrad:
- Otwarcie posiedzenia.
- Przedstawienie porządku obrad.
- Informacja Wójta o pracy Gminy w okresie między sesjami oraz z wykonania uchwał Rady Gminy Jabłonna.
- Informacja Przewodniczącego Rady Gminy o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
- Informacja o działalności Nadleśnictwa Świdnik za 2024 r. oraz o planach działalności na 2025 r.
- Informacja na temat gospodarki odpadami na terenie Gminy Jabłonna za 2024 r.
- Interpelacje i zapytania radnych.
- Podjęcie uchwał:
- w sprawie skargi na działanie Wójta Gminy Jabłonna,
- w sprawie w sprawie określenia miejsc publicznych, w których dopuszcza się możliwość spożywania napojów alkoholowych na terenie Gminy Jabłonna,
- w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy nieruchomości z dotychczasowym Dzierżawcą,
- w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy nieruchomości z dotychczasowym Dzierżawcą,
- w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Rewitalizacji dla Gminy Jabłonna do roku 2030,
- w sprawie zmian w budżecie na rok 2025,
- w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej.
- Przyjęcie protokołu z XIII sesji Rady Gminy Jabłonna z dnia 27.05.2025 r.
- Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
- Sprawy bieżące
- Zamknięcie obrad.
Kamil Skałecki
Przewodniczący Rady Gminy